Keresés ebben a blogban

2010. november 29., hétfő

Kata - anya pici csillaga

Amikor Kata kicsi volt, mindig azt játszottuk, hogy megkérdeztem, mije vagy anyának, amire a válasz ez volt: anya pici csijjaga... talán még most is emlékezne rá, ha megkérdezném.
Most igazi kiscsillag volt, múlt héten ő volt a hét egyik csillaga az iskolában. Minden pénteken kapunk hírlevelet, amelyben a hét eseményeit sorolják fel, a következő héten várható rendezvényeket, melyik osztályban hiányzott a legkevesebb tanuló (vagyis melyik osztály nyerte a heti részvételi versenyt), és kik a hét kiemelkedő tanulói, vagyis stars of the week.


 Minden péntek reggel összegyűlnek a tornateremben (de lehet, hogy előadó), és felolvassák, ki miért lett a hét sztárja. Most én is ott voltam, így hallottam, láttam, amikor Katát kihívták, átadták neki a papírcsillagot, amelyen a neve volt, elmondták, hogy ő volt a legügyesebb a héten számolásban, a számok összeadásában, és egyáltalán a számok témakörben, majd kirakhatta a csillagját az egyik falon lévő óriás képre, ahol egy hétig maradhat, a következő péntekig. Ezután minden kihívott leült a tömeggel szemben egy székre, és amikor mindenkit felolvastak és felrakta a csillagot, óriási tapsot kaptak. Nagyon-nagyon büszke voltam anya - már nem is olyan kicsi - csillagára...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése