Keresés ebben a blogban

2010. november 29., hétfő

Függönyök

Készen lettem az összes függönnyel.

A mi függönyünk
Este is csillog...

Itt-ott hibádzik, van, amelyiket feljebb kell varrnom, mert van, ahol a sötétítőfüggöny alól kilógó fényáteresztő függöny jól mutat, de van, ahol nem. Dóri fényáteresztő függönye sok lett, illetve rendeltem belőle 5 métert, gondoltam, mindkét végén beszegem, tökéletes lesz a 2,40-es ablakra. Beszegtem, felvarrtam rá a tetejére a behúzószalagot, és amikor Bandi fel akarta tenni, sokallta. Lemértük, több mint 6 méter varrás után. Ehhez viszont kevés akasztót tett fel. Mivel este 9-kor már nem akarta leszedni a karnist, feltette így, de jövő hétvégén megszépítjük még jobban a lakást.

Dóri gyönyörűsége, a fényáteresztője ugyanolyan, mint a miénk.


Gergőét nehéz lefényképezni, a szoba kicsinysége miatt, ráadásul, ha fényes nappal van és süt a nap, akkor semmit nem látni a világoskék függönyből, ha meg nagyon sötét van, akkor azért nem fényképezhető. Élőben nagyon szép, és még ő is elégedett vele.


Itt-ott már látszanak az ablakokon a karácsonyi díszítések, elővettük a dobozokat, és néhány ablakra, ajtóra már feltettük a matricákat, ablak- és ajtódíszeket. Meggyújtottuk az első gyertyát az adventi koszorún, lassan elkezdünk készülődni a karácsonyra.

A kicsik szobája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése