Keresés ebben a blogban

2011. március 18., péntek

A temető

Ugyan már jó pár hónapja járok angolra a Cemetery Hillen lévő központba, nemsokkal ezelőtt tudatosult bennem, hogy esetleg azért hívhatják Cemetery Hillnek (temetődomb), mert temető van a közelben. Múlt héten angol előtt kimerészkedtem oda egy fényképezőgéppel, körbejártam a helyet. Ijesztő csend volt, de hát mit várjon az ember kora reggel egy temetőben.


A temetőőr-szerű bácsi a házikóból kikukucskálva méregetett, de mivel nem csináltam semmi rosszat, nem jött oda szólni. Nem tudom, kell-e engedély mások sírjait fotózni, mindenesetre a neveket a fényképeken (talán) kegyeleti okokból (is) elhomályosítottam. Sokkal több képet csináltam, mint ami az albumban szerepel, de mivel az összes szép síron név van, a homályosítás pedig ront az élvezeti értéken, így csak párat töltöttem fel.
Itt lehet csodálni egy angol temetőt (tervbe van véve még jó pár templomkert, temető fotózása a következőkben): temető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése