Keresés ebben a blogban

2011. március 15., kedd

Lady Gaga és Britney Spears - kicsiben

Múlt héten a Yewtree-ban zenei hét volt, minden nap más műfajjal foglalkoztak a gyerekek. Szerdán beöltözéses nap volt, mindenkinek híres rockénekes vagy popénekes jelmezét kellett magára öltenie. Ez lehetett élő vagy holt, létező alak, vagy csak egyszerűen "popénekes" stílus.


Hétfő-kedden lejártam a lábam, hogy megfelelő "jelmezt" találjak kicsi gyerekeim számára, és alsó tagozatos iskola lévén kulturált öltözékre volt szükség. Timinek parókát, álarcot vettem, a pólójára rávarrtam egy csomó itthon található csipkét, gombot, lógót, ami a kezembe akadt. Katának vettem egy napszemüveget, és varrtam egy kis kockás rakott szoknyát, és a filléres boltban kapott tollboából kapott "hajpompont". Így lett belőlük Lady Gaga és Britney Spears, nagy sikert arattak, és élvezték a jelmezesdit.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése