Keresés ebben a blogban

2011. március 22., kedd

St. Albans - piac

Kb. két hete Francesszel St. Albansba mentünk csavarogni, pont aznap, amikor piac volt ott. Hetente kétszer van "market", szerdán és szombaton. Engem a régi érdi lengyel-piacra emlékeztet, hosszú ponyvás sorok vannak, és ahogy nagypapám mondta vala: a sz@rtól a repülőig mindent kapni.
A piac mellett két oldalon kisebb-nagyobb boltok is vannak, persze, minden másodikba be kellett mennünk, Frances jobban értékelte a boltokat a piacnál, persze, hisz ő nem először volt ott.
Így szombaton bepótoltam a látnivalókat... Dórival indultunk, Francest is elhívtam, kikötve, hogy úgy jöjjön, hogy mindent látni akarok. Hármasban jártuk végig az óriási piacot, előre-hátra, oda-vissza.
A piacon való "szereplésről" St. Albans honlapja tájékoztat: eladás a piacon


A neten találtam pár képet, de nem igazán adják vissza azt a piac jelleget, amit ott a nagy tömegben láttam, tapasztaltam. Tanulság: ha megyek legközelebb, ne csak pénzt, fényképezőt is vigyek magammal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése