Keresés ebben a blogban

2011. március 5., szombat

Gergő és a kozmetikus

Kicsi (!) fiam biztos nem örül majd, hogy ezt a témát is megírom a blogban. Úgyhogy csak nagyvonalakban, érdekességként mesélem el. Mivel már régóta küzd, küzdünk a mitesszereivel, semmilyen lemosó, krém nem használ igazán, rávettük egymást, hogy menjen el kozmetikushoz. Még életében nem volt, borzasztóan félt, mert ugye a gyagyás anyja a pattanásait néha úgy nyomkodja ki (a sajátját és az övét is), hogy tűvel kiszúrja (mivel körme nincs), hogy ne kelljen lilára nyomkodni a fejét. Így elképzelte a kozmetikust, aki ez esetben egy tetoválóművésszel vetekszik...
Kértem e-mailen ár- és kezelésajánlatot talán tíz környékbeli kozmetikustól, öt vagy hat válaszolt is. Ezután Gergőre bíztam, hogy bökjön rá az egyikre, s ő egy Kings Langley-i kozmetikát választott. Kértem időpontot, el is mentünk. Egy nagyon hangulatos kis hely, az ott lévő fiatal hölgy nagyon kedves, mosolygós (Gergőnek nem tetszett), segítőkész. A "hagyományos" kezelésen túl egész érdekes dolgot láttam. Mielőtt elkezdte volna nyomogatni a mitesszereit, bekente az arcát valami krémmel, ami megkönnyítette az UV-lámpa használatát. Ugyanis úgy nyomkodott, hogy tök sötétben bekapcsolta az UV-lámpát, Gergő arcbőre alatt halvány narancssárgán világítottak a mitesszerek, és amikor kinyomta, komoly neonnarancsszínű kukacok jöttek ki. Vagyis nem csak a fekete tetejű apró mitesszerek látszanak így, hanem a bőr alatt beégett, betokosodott összes felesleges, nem oda való akármi... Ilyet még soha nem láttam. Gergő nem engedte, hogy fényképet csináljak sem a narancssárga UV-s világító fejéről, sem később a zöldesszürke arcpakolásos, ufószerű arcáról.
Mivel nagyon be vannak tokosodva a pattanások, mitesszerek, sokkal nem tudott a kozmetikus mit kezdeni. Várható volt, hogy egy kezelés alatt nem tud csodát tenni, és szükség lesz további alkalmakra is. Jövő héten megyünk újra, addig viszont kapott Gergő háromféle kenőcsöt, lemosót, radírt, amivel minden nap kezelnie kell a bőrét, hogy előkészüljön a következő alkalomra. Nem mondhatnám, hogy kifejezetten olcsó lett volna akár a kezelés, akár a krémek (itteni viszonylatban középkategóriás), de ha átszámolom (tudom, nem szabad), durván négy-ötszöröse egy otthoni komplett kezelés árának... Így csak vágyódva figyeltem, ahogy a kozmetikus Gergőn dolgozik, és arra gondoltam, nemsokára itt az április, megyek haza, és Ági, a kozmetikus már üzent, hogy mindenképp szeretne velem találkozni (akár kezelésen, akár csak úgy). Szóval, Kings Langley ide, Kings Langley oda, én megyek Ágihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése