Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 3., kedd

Mivel már "rég" jelentkeztem, gondoltam, itt az ideje, hogy újra elmenjünk kirándulni és fotózni.
Ma elsétáltunk a belvárosba, végigsétáltunk Hemel Váci utcáján, megnéztük a nagy, mágikus körforgalmat, és sok-sok kacsát, hattyút, sirályt. Dórinak vásároltunk egy farmert az egyik butikban, vettünk enni-innivalót, vagyis tényleg nagyot csavarogtunk.
Bármilyen meglepő, találtunk egy új játszóteret...
A város központjában van egy folyó, patakocska, amelyik átfolyik szinte az egész városon (ez nem a Grand Union Canal, az három utcával arrébb van, oda majd legközelebb megyünk), ezt is megnéztük.
Négy és fél órát sétáltunk, nagyon elfáradtunk, úgy estünk be az ajtón.
Más: férjem nem kapta meg az állást, amelynek interjúján volt múlt héten, és csak kicsit van elkenődve. Szereti amit csinál, de persze van az a pénz, amelyért máshol jobban szeretné.
Én várom postán az NI-számomat, előbb-utóbb megérkezik. Nézegettem állásokat a neten, de vagy nem értem a felét sem, vagy a világ másik végén van, vagy legalább húsz olyan dolgot kérnek hozzá, amihez kevés vagyok. Nem lesz egyszerű állást keresnem, már most látom. Bár eddig sem áltattam magam... Szombaton voltunk bankszámlát nyitni nekem, a bankos hölgyet teljesen jól értettem. Annyira másként beszél itt mindenki, szokni kell őket.
Ma majonézes ráksalátát csináltam magamnak, gondoltam, kipróbálom, itt a tengeri bigyók szinte olcsóbbak, mint a normál húsok (csirke, disznó stb.). Egész ehető volt, lehet, rászokom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése