Keresés ebben a blogban

2011. július 7., csütörtök

Piknik és BBQ

Túléltem a Yewtree-sokkal való piknikezést a Gadebridge parkban. Én azt hittem, csak hívogattak néhány szülőt, hogy aki ráér, ugyanmár jöjjön el. De nem. Mikor odaértem, Mrs. Jones komplett listát osztott ki, hogy melyik szülő melyik gyereket fogja kézen, átlagban három gyerek jutott egy szülőre, és ez minden osztályban így volt. Így csak Kata osztályában tudtam segíteni, Timivel már csak a parkban találkoztam.
Osztályonként kivonultunk a parkba, biztos távolságban egymástól. Kb. félórás séta után odaértünk, a tanárok (akik nem fogták valamelyik gyerek kezét) kocsival kivittek takarókat, játékokat, ugrálóköteleket, jégnyalókát és mindenféle egyéb eszközt a parkba. Kb. 2 órányi foglalkozás (játszótér, huszonöt pisilés stb.) után visszasétáltunk az iskolába, mindenki összeszedte a saját gyerekét, és ezzel véget ért a Yewtree-hét.
Dórinak szombat este ottalvós, BBQ-val egybekötött szülinapi bulimeghívása volt. Előtte még ellátogattunk a Watfordban lévő college-ba, de ezt egy másik bejegyzésben. A lányok elmentek moziba, megnézték a Kungfu panda 2-t, aztán húst sütögettek az egyiküknél (nem tudom megjegyezni a nevüket, annyian vannak), majd egész délutános-estés pletykálás, csicsergés után páran ott is aludtak és folytatták ugyanazt hajnalig.
Így Dóri élete első ilyen - angliai - bulijáról mindenkiről abszolút felvilágosítva és hullafáradtan tért haza vasárnap dél körül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése