Keresés ebben a blogban

2010. december 9., csütörtök

Karácsonyi fények és kaktuszok

Hétvégén megvettük a karácsonyfát, egy kb. másfél méteres nordmann fenyőt a közeli dísznövény-kereskedésben. És ha már ott voltunk, vettem két karácsonyi kaktuszt is, hozzávaló cserepekkel, alátéttel, virágfölddel, és át is ültettem. Próbáltam egy-két jobb fényképet készíteni róluk, hát nem sok sikerrel.
De majd próbálkozom még, ha kicsit kisüt a napocska...


 


Ma feltettük az utolsó beltéri karácsonyi égősort is a szobákba, kintre nem nagyon tudunk és igazából nem is akarunk tenni. A szobákban szinte mindenhol van, a két nagynál mini karácsonyfa világít éjszakánként.
Karácsonyi fények

Gergő fája - még az étkezőben
Mivel a mostani karácsonyfa díszei ezüst és lila színekben fognak pompázni, vettünk hozzá lila égősort is, az lesz majd a szenteste fénypontja... Nem is emlékeztem, hogy ennyi égősort vásároltam össze az évek során, a díszekről nem is beszélve. Volt már piros, arany és talán kék díszítésű karácsonyfánk, de ez az első év, amikor nem színes égők fognak világítani, hanem a fa színeinek megfelelő fények.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése