Keresés ebben a blogban

2010. december 9., csütörtök

Bevásárlás Watfordban, tanfolyamok - karácsonyi előadások

Kedden Francesszel voltam vásárolgatni Watfordban. Tudatosan mentünk oda, a neten megnéztem a Toys"R"us játékáruház kínálatát, a kicsik lányoknak akartam Barbie-t venni. Sikerült is, és ha már ott voltunk, persze benéztünk a Hobbycraftba is, amely egy kézműves áruház, annyi, de annyi pénzt el tudnék költeni - olyasmire, amire aztán úgysem lenne időm (hímzések, festések, modellezés). Így nem vettem semmit... Francesszel jól megbeszéltük, hogy a Home visitor kurzus leghasznosabb része ő volt, vagyis az, hogy szereztem egy barátot a tanfolyam által, még ha azt abba is hagytam. Mivel Frances egyedül tölti a karácsonyt, meghívtam hozzánk 25-ére, ahol sok-sok finom magyar étel és sütemény várja majd. Persze, egy ilyen meghívásra nem tudott nemet mondani.
Ha már tanfolyam: véget ért az angol tanfolyam a közösségi házban. Januárban folytatódik, de egy kicsit alacsonyabb szinten, Angela ígérete szerint izgalmas feladatokkal, de sajnos nélküle. Ő egy kezdő csoportot fog tanítani, így minket valaki más vesz át. Azért megyünk lejjebb egy icipicit, mert a mi szintünkön kevesen vagyunk, és a csoportunkat ketté fogják osztani, a jók és a jobbak. Mindenféleképp járni szeretnék, sőt, keresni akarok a városban még ilyet, mert egyrészt nagyon jól érzem magam, és jó érzés, hogy tudok beszélgetni emberekkel, másrészt tanulok is, hiszen végső soron ezért járok oda.
Ugyanebben az épületben januárban indul hulahopp-tanfolyam, amit meg szeretnék próbálni. Vettem karikát (Zsuzsának is), hogy majd azt használva szép izmos hasam lesz. Zsuzsa felhívott, hogy neki nem megy, én hogy állok. Ó, mondtam, én régen csináltam, biztos megy... Egy egész kört tudok hulahoppozni, aztán leesik. Vagyis meg kell tanulnom, ha nem akarok szégyenben maradni. Zsuzsi is eljön velem, ketten együtt leszünk szépek...
A kicsik osztályai készülnek a karácsonyra. Timiék az Oliver című musicalt adják elő, amely - természetesen - a Twist Olivér egy részlete. Mr. Burnage-től elkértem a szöveget, mert Timi érdekes angol kiejtéssel énekli itthon a dalt. És így megtaláltam az interneten is:

Oliver - a dal

Az ő előadásuk 14-én, kedden délután 2 órakor lesz, és itt sajnos tilos lesz fényképezni, pontosabban a fényképeket nem tehetjük fel az internetre, erről kaptunk egy papírt is, személyiségi jogok védelme miatt. Gondolom, Katáéknál is hasonló lesz a helyzet, de majd megpróbálok olyan képeket csinálni, ahol a többiek nem látszódnak... Kata osztálya az Aranyfürtöcske és a három medve (Goldilocks and the three bears) című történetet adja elő, amelyet hiába próbáltam magyarul megtalálni a neten, csak Tolsztoj eredetijét találtam meg (A három medve), de ugye abban a főszereplő apamedvét Mihail Ivanicsnak, az anyamedvét Natasa Petrovnának, a kismackót pedig Misikának hívják... Így ezeket kihagyva meséltem el Katának, hogy miről is szól ez a mese, de úgy tűnt, teljesen képben van, érti az angol szöveget is (vagy csak látja, ahogy eljátsszák). Az ő előadásuk 16-án, csütörtökön reggel fél 10-kor lesz, ahova a szülőknek vinni kell hozzájárulásként némi fairy cake-et, ami igazából agyondíszített muffin (csillogó cukorkák, cukormázak, díszek). Van itthon mindenféle díszítőanyagom, majd alkotok valamit, és ha mást nem, legfeljebb azokat fényképezem majd az előadás helyett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése