Keresés ebben a blogban

2011. január 1., szombat

Boldog új évet!

Először is szeretnék mindenkinek - aki olvassa a blogomat és aki nem - nagyon boldog, boldogabb új évet kívánni!
Túléltük az ünnepeket, mindenkin végigment a köhögős-lázas-orrfolyós betegség, kivéve engem. Én valamiért megúsztam. Vagy azért, mert annyira le voltam már fáradva, kimerülve, hogy azt gondolta a vírus, szegény, ne bántsuk már még jobban, hagyjuk őt békén... vagy mert hetek, hónapok óta rendszeresen iszom Actimelt (ez itt a reklám helye). Tényleg nem tudom, mitől maradtam ki, de csak örülni tudok. És a többiek is, mert így volt, aki ápolja őket, felváltva és/vagy egyszerre...
Az ünnepi ételek és sütik többsége a kukában landolt, megfogadtam, hogy legközelebb akkor sütök sütit, amikor térden állva könyörögnek (a mai tiramisu kivétel). Tegnap, azaz az óév utolsó napján semmi érdemleges ünneplés nem történt. Előző éjjel nem tudtam aludni (Bandi sem), így majdnem hajnali 3-ig tévéztünk. Következésképpen egész nap nyomott voltam, hisz én felkelek a kicsikhez reggel, nem engedhetem meg magamnak, hogy délig aludjak, mint a többiek. Próbáltam délután lefeküdni aludni egy-két órát, hogy bírjam éjfélig, de persze mindenkinek akkor van szüksége rám, vagy épp akkor bőg, ordít, nevet, kiabál, bármilyen olyan tevékenységet végez, amely alkalmas az alvás megzavarására.
Elkezdtünk este társasjátékozni (sok régi is van, és Jézuska is hozott újakat), Kata 10-ig volt fent velünk, Timi 11-ig, de amikor ő is lefeküdt, Dórival már nagyon kókadtunk. Bandi elkezdte felolvasni egy új játék szabályzatát, amit éjfélkor a pezsgővel szakítottunk meg... Egy kört próbáltunk játszani, de mivel annyira álmosak voltunk, hogy kis híján ráborultunk az asztalra, inkább elmentünk aludni. Körülbelül ennyi volt a szilveszteri ünneplés. Ma a fiúk délig aludtak, spórolósak, mert így a reggeli legalább kimaradt...
Megvolt a szokásos lencsefőzelék (hárman esszük, a többieknek persze mást készítettem), már csak a gazdagságot várjuk az új évben...

Az ünnepek alatt fotóztam egy keveset - a vadiúj, Jézuskától kapott állvány segítségével, íme az eredmény:
Állványos képek
Köd 1.
Köd 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése