Keresés ebben a blogban

2010. október 24., vasárnap

Pre-halloween - és újabb egy hét

Újabb hét telt el. Olyan gyorsan rohannak a napok, néha csak azt veszem észre, már megint hétvége, már egy hete nem írtam a blogba. Kicsit csitultak (hála Istennek) a dolgok, épp senki nem beteg, senkit nem műtenek, mégsincs napközben időm arra, hogy írogassak.
Hétfőn voltam angolon, két újabb külföldivel gyarapodott a csoport, Santiagóval (Fülöp-szigetek) és Keisa-val (Lengyelország), páran kimaradtak vagy csak hiányoztak, így mindig mások vannak órán. Csütörtökön élveztem a tanfolyamot, a hallgatási képességről volt szó, meghívott előadónk, Roberta igazán látványos tesztekkel, feladatokkal mutatta meg, hogyan kell egy emberre teljes mértékben odafigyelni, mit hogyan kell csinálni. A szünetben alaposan kikérdezett az itteni életünkről, nagyon kíváncsi volt, hogy élünk, mit dolgozunk, a gyerekek hova járnak stb.
Dóri és Gergő a héten jól boldogult, elég sok leckéjük, értelmezni valójuk van, amit hazahoznak és fordítani kell. Dóri sokkal többet hoz haza, és néha 2-3 napba is beletelik, mire végzünk hárman a fordítással...
Timi egész héten "rossz" volt, Mr. Garnham nem volt vele megelégedve. Értesítést kaptunk az igazgatónőtől, hogy Mr. G. elmegy a karácsonyi szünet után, helyette Miss Kerry Aldermann fog jönni, aki nagyon nagy tapasztalattal rendelkezik. Ebből a levélből tudtam meg, hogy Mr. G. tavaly jött, és ez volt az első éve tanárként. Sajnálom, hogy elmegy, mert már egész kezdtem megkedvelni.
Pénteken volt az utolsó tanítási nap, november 1-ig őszi szünet van. Mivel 31-én van Halloween, ezért az utolsó napon mindenki jelmezbe öltözött. Mr. G. Frankensteinnek öltözött, Mrs. Jones fekete macskának, Miss Marsh igazi boszorkának, az igazgatónő pedig lila angyalnak, még a glóriája is lila volt.
Az én kicsi lányaim pedig önmagukat adták, boszorkányok voltak.


A jelmezekért lejártam a lábam, vagy nagyon drága és ronda ruhák voltak, vagy nem volt megfelelő méretben, vagy a színösszeállítás nem tetszett, végül a képen látható ruhákat sikerült vadásznom (több helyről így is).
Szombaton végre meglátogattuk Francest, akivel együtt járunk tanfolyamra. Öt vagy hat kutyája van, és még ennél is több macskája. Bandi, Dóri és én mentünk vásárolni, előtte beugrottunk hozzá egy fél órára. Sütöttem neki csokitortát, még a tanfolyamon beszélgettünk (már többször is), hogy mennyire szereti az édességet, csokit, cukrot, és szóba került, hogy anyuék jönnek 25-én és születésnapokat ünneplünk tortákkal. Mikor mondtam, hogy két tortát is sütök, kijavított, hogy hármat... Így megleptem egy tortával, cserébe a meghívásért. Frances után átmentünk Watfordba, végignéztük az ottani összes áruházat, függönyt akarok venni a házba. Már a lábamat lejártam, de nem találtam értelmes függönyt, amit kitennék az ablakba. Vagy silány, keskeny, ronda és/vagy iszonyú drága. Most a netet böngészem, próbálok mindenkinek megfelelő méretű, színű anyagot keresni és megvarrom a függönyöket, kész függönyt ennyiféle ablakra képtelenség kapni.
A jövő hét eseménydús lesz, holnap jönnek anyuék három napra, szerdán jön Timi (Dóri barátnője) hat napra, anyunak és Dórinak szülinapja lesz, úgyhogy lesz majd élménybeszámoló a hétvégén, illetve inkább november 1-jén, hisz 31-én Halloween, és nagyon készülünk, még én is beöltözök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése