Keresés ebben a blogban

2011. november 25., péntek

Jézus Krisztus Szupersztár

Dóriék idén is készültek egy előadással, amelyet nem versenyen, hanem "házon belül" mutattak be. Szeptember óta próbáltak, szinte minden délután, hétvégén, néha még napközben, órák alatt vagy ebédszünetben is. Nos, ehhez képest... A táncosok többsége remekül táncolt, néhányan énekelni is tudtak, de sajnos volt köztük annyira szörnyű is, hogy kínszenvedés volt végighallgatni. Nemcsak a tehetségesek kerültek be a csapatba, hanem aki lelkes volt, az is. Bár némely lány/fiú arcán még a lelkesedés sem tükröződött, olyan unott arccal álltak a színpadon, mintha kínoznák őket...

Képek a Jézus Krisztus Szupersztár musical-előadásról

November 21-én, 22-én és 23-án adták elő a musicalt, amely negyedóra szünettel 2 órát tartott. Mi szerdán, az utolsó napon voltunk, Petra is eljött megnézni. A jegyekért 6 fontot kellett fizetni. Sajnos az eredeti Webber-művet nem láttam, és pontosan nem is tudom, hogy kéne kinézni az igazi musicalnek, de ez a feldolgozás érdekes volt. Júdás és Kalafás fekete volt, Pilátes nő, Júdás öngyilkos lett a végén, Heródes palotájában tánckar lépett fel stb., mondom, mindezt úgy furcsállom, hogy nem láttam az eredetit, és nem is tudom, vajon ezek a részek hogy viszonyulnak hozzá. Júdás sajnos nem igazán tudott énekelni, pedig a fiú piszok jó táncos, tavaly láttam őt többször is táncolni, kár volt ezzel elrontani az imidzsét... Jézus és Mária Magdolna hangja szenzációs volt, jól is játszottak, ők vitték a hátukon a darabot. A táncosok összképét rontotta, hogy nem mindenki tudott táncolni, sokan sokfélét csináltak, kicsit zavaros volt az egész. Persze elfogultan meg kellett állapítanom, hogy az én lányom továbbra is jól táncol...

1 megjegyzés:

  1. Nos, körülnéztem a youtube-on, Júdás valóba néger volt, Heródes körül táncoltak a lányok, Júdás meghalt a musicalben, bár Pilátes nem volt nő, ettől függetlenül elnézést kérek a tudatlanságomért... Azt hiszem, hamarosan megnézem az eredeti musicalt.

    VálaszTörlés