Keresés ebben a blogban

2011. november 24., csütörtök

Idén is volt Halloween





Igaz, már lassan egy hónapja, de valamiért nem jutottam el addig, hogy leírjam... Sajnos aznap dolgoztam, így csak amikor beestem este 7-kor, akkor tudtak elmenni a kicsik-nagyok cukorkát gyűjteni. Dórinak jöttek a barátnői, Gergő viszont nem volt hajlandó részt venni a "cirkuszban". Mint ahogy Bandi sem. Én viszont felöltöztem annak rendje, s módja szerint. Rengeteg édességet gyűjtöttek be, az időjárás is kedvezett, sem eső, sem igazán hideg nem volt. Timi fájlalta, hogy az iskolában idén nem rendeztek elő-halloweeni partit, így nem tudta megmutatni, milyen új ruhája van. Mivel a tavalyi helyett vettem nekik új ruhát, és magamnak is. Egyedül Dóri vette fel ugyanazt a ruhát.






Gergő és Dóri faragott tököt, egész jókat, mint a képeken is látszik. Dóri csinálta a "hagyományosat", Gergő pedig Szilvesztert, a macskát. A lakást is feldíszítettük, de sajnos idén jóval kevesebb gyerek jött cukorkáért, mint tavaly...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése