Keresés ebben a blogban

2011. május 13., péntek

Tanfolyam, munka – bizonytalan időre elhalasztva

Hétfő reggel lelkesen, a kiírt 9.15-ös időpontban jelentkeztem a leendő képzésem helyszínén a recepción, majd felballagtam a 3. emeletre, ahol lennie kellett volna minimum a trénernek, a koordinátornak és pár hozzám hasonló mezei munkára várónak. 9.30-kor kellett volna kezdődnie a tanfolyamnak, de sehol senki nem volt. Kicsit aggódtam, így visszasétáltam a recepciós hölgyhöz, hogy ugyan már segítsen nekem, hol lehetnek a többiek. Mivel nem volt informálva semmiről, elkezdte telefonon üldözni a koordinátort, akit nagy nehezen sikerült is utolérnie. Átadta nekem a telefont, hogy beszéljem le vele, mi is a gondom. Kicsit kezdtem morcos lenni… A koordinátor hölgy azt mondta, a tanfolyamot az előadó betegsége miatt törölték, és úgy emlékszik, azt hiszi, hogy nekem is küldött e-mailt erről… Még morcosabb lettem. Mondtam, nem kaptam semmilyen e-mailt, telefont, sms-t, levelet, semmit. És most mi legyen? A következő tanfolyam Hemelben június 6-án indul, majd küld róla értesítést. Addig várnom kell.
Mire hazaértem, már kellőképpen felmérgeltem magam. Már az egészet nem értem. Amikor interjún voltam, telefonon beszéltem vele, és amikor másodszor is vissza kellett mennem, azt beszéltük, hogy van ez a képzés, amely 4 hetes, és azért nem tudom elkezdeni március végén, mert megyek Magyarországra április közepén, így pont beleesne. Vagy nagyon félreértettem valamit, vagy a hölgy nagyon nincs képben. Mivel egyetlen papírban sem találtam utalást a négy hétre, sőt, arra sem, hogy a tanfolyam (képzés) egyáltalán egy napnál tovább tart, írtam neki egy e-mailt két hete, amire szinte azonnal válaszolt. Nem, a tanfolyam nem 4 hét, hanem csak egy hét, öt egész nap, hétfőtől péntekig, reggel 9-től délután 4-ig. Hát jó, biztos félreértettem, nem figyeltem stb. Mellékesen megkérdeztem, minden rendben volt-e a referenciáimmal. Visszaírta, hogy Angelának már két levelet is írt, de nem válaszol… Rögtön írtam neki, félórán belül jelzett, hogy ő semmilyen levelet nem kapott, de – mivel megadtam a koordinátor elérhetőségeit – azonnal felhívta a nőt, és megbeszélték, hogy másnap az irodából elküldi a referenciát. Ezek után nem vagyok biztos már semmiben, de a koordinátorban semmiképp. Kérdeztem, nincs-e esetleg másik – korábbi – időpont valamelyik másik városban a környéken, hogy elkezdhessem végre ezt az egészet, mert kicsit csalódott, türelmetlen és morcos vagyok. De, van. Két hét múlva egy szomszédos városban, de azon a héten a kicsiknek kétnapos szünetük lesz, és nem tudom őket így hova tenni. Vagyis kénytelen leszek várni június 6-ig, és ki tudja, még meddig, mire elkezdek dolgozni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése