Keresés ebben a blogban

2014. május 29., csütörtök

Munka, munka és megint csak munka

Van még egy munkahelyem. Az úgy volt, hogy az újságban hirdettek egy éjszakai állást, ugyanolyan házhoz kijárós munka, mint amit azelőtt csináltam. Jelentkeztem, behívtak, interjúztam, de sajnos nem kaptam meg az állást. Az adataimat megtartották egy esetleges későbbi üresedés miatt. Hívtak is pár hét múlva, hogy nappalos embert keresnek, nem tudnék-e esetleg dolgozni nekik…
Nem volt egyszerű, átrendeztem újra az életünket, a végre jól bevált beosztásomat is átcseréltettem, de így tudok nekik dolgozni heti 2-4 napot. Apró falvak között járkálok, illetve vezetek nagyon sokat. Fizetnek benzinpénzt, csak az utazási időt nem, így ugyanazt csináljuk, amit az előző helyemen, megpróbálunk levágni pár percet a betegnél töltött időből, hogy legyen időnk elautózni a következőig.
Két hétben 6 éjszakát dolgozok még mindig a Bupának, és most már nem vállalok túlórát, mert nem tudok. Az egyik héten 5 éjjelt dolgozok, a másik héten egyet. A hét náluk péntektől csütörtökig tart, szóval valahogy így néz ki a két hetünk:
Minden hétfőn dolgozom a Bupánál. Utána kedden reggel, ha végeztem és kellek, megyek a másik céghez (AC, az egyszerűség kedvéért). 7.30-kor végzek és 8-ra megyek. Ott dolgozom 2-ig, fél 3-3 között érek haza. Bandi minden kedden számítógépes szakkört tart 3.30-tól, ezért fogom Lencsit és megyek a Katáért a suliba, Timi egyedül jön haza. Amikor Bandi hazajön 5 óra felé, akkor eldőlök, mint egy darab fa vagy megpróbálok még pár órát ébren maradni (van, mikor előjön a nem-tudok-aludni-mert-túl-fáradt-vagyok eset), és csak este fekszem le. Szerdán reggel 5.20-kor kelek és megyek AC-hez dolgozni, délután fél 3 körül jövök haza, eddig suli volt szerdán esténként, de már befejeztem. Illetve az utolsó gyakorlati vizsgán elbuktam, azt meg kell ismételnem, de ezt majd egy másik bejegyzésben. Csütörtökön kicsit nyugisabb, Timit és Katát viszem úszni suli után a város másik végére, Lencsit is magammal viszem, megvárom őket, hazajövünk, és ha az a hét van, akkor megyek estére melózni. Ilyenkor dolgozom öt éjjel egyfolytában. Péntekenként Léna bölcsibe jár (szintén másik bejegyzés), 9-re viszem, gyorsan lefekszem, hogy 4 és fél órával később mehessek érte. Hazahozom, megyek Katáért, Timi később jön, mert fociedzése van (csütörtökön úszás előtt netball edzésre jár). Péntek este dolgozom, szombaton délelőtt alszom. Vagy délután, ha tudok valami ebédet csinálni délelőtt. Szombat este dolgozom, vasárnap délelőtt alszom. Vasárnap dolgozom, és mivel Bandi hétfőn nem tud itthon maradni, hétfőn akkor alszom, amikor Léna. Vagy nem. Ha pont úgy alszik el, hogy lassan menni kell a Katáért, akkor már nem tudok lefeküdni aludni, és sajnos az is előfordul, hogy egyáltalán nem alszik. És persze hétfőn is megyek éjjelre dolgozni.
Kedd reggel újra AC-hez megyek, és a kedd délutánt már leírtam. Szerdán dolgozom újra, csütörtöktől annyiban változik, hogy csütörtökön és pénteken nem megyek éjjelre dolgozni. Szombaton és vasárnap ezen a hétvégén (minden másodikon) AC-nál dolgozom. 5.20-kor kelek, fél 3-ra itthon vagyok és a délutánokat a családdal tölthetem. Pontosabban a háztartással és a családdal. A maradék szabadidőmbe próbálom belesűríteni a maradékot…
Nem tudom, meddig lesz ez így, meddig akarom, tudom csinálni. Egyelőre megy, bírom, bár nem tagadom, fáradt vagyok. Szeretnék mást csinálni, nem adtam fel az álmaimat. Azt hiszem, ezt is szeretem csinálni minden nyűgével együtt, különben biztos nem bírnám csinálni. Vannak jobb és rosszabb napok, és azt gondolom, ennél rosszabb munkák is. Majd csak lesz valahogy…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése