Keresés ebben a blogban

2011. december 13., kedd

Adventi naptár

Bár már a felénél járunk, csak most jutottam el odáig, hogy beszámoljak róla. Idén is csináltam adventi naptárt. Kettőt is. Petra barátnőmmel beszélgettünk, és szóba jött az adventi naptár, hogy milyet szeretnék idén csinálni. Elmondta, hogy neki még sosem volt. Házi készítésű? Nem, semmilyen. Gondoltam, meglepem eggyel.
A miénket a tavalyelőttihöz hasonlóra csináltam, egy óriási kartonra felragasztottam csomagolópapírt, arra ezüst és arany színű apró csipeszeket, műanyag poharakra ragasztottam különböző színű szalagokat és lakkfilccel ráírtam a számokat. Már csak meg kellett tölteni...


Petráé vécépapírgurigákból készült, mindegyiket körberagasztottam csomagolópapírral, ráírtam lakkfilccel a számokat, felragasztottam őket egy hosszú kartoncsíkra, krepp-papírba töltöttem a belevalókat. Ja, és apróságként mindegyikbe raktam egy karácsonyi idézetet. Talán ez volt a legnehezebb része, 24 darab nem túl csöpögős, nem morbid humoros pársorost találni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése